niedziela, 3 października 2010

Głównie bracia skrzydlaci

Braćmi skrzydlatymi Św. Franciszek nazywał ptaki. Dzisiaj ze względu na piękną pogodę chwyciłem aparat z zamierzeniem obfotografowania naszych braci skrzydlatych. Po południu zaś ze spiningiem w ręku wybrałem się na szczupaki, ale niestety efekty wędkarskie żadne więc dobrze, że choć fotograficzne jako takie :)

Kiedyś zrobiłem takie zdjęcie:


Po dzisiejszym dniu uważam, że sójki z żołędziami bardzo mnie lubią. Zobaczcie sami:


No i kilka innych ptasich pstryków:





I jeszcze dwa bonusy: Motyl wygrzewający się na drodze:


I jakieś grzyby rosnące na ściernisku po pszenicy:

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne fotki "braci skrzydlatych" i śliczny motylek... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sikorka fajna, jakby sobie zdała sprawę, z faktu przegapienia dużej ilości robaków które powyżerały liście ;-)
    Btw. motylek to oczywiście rusałka pawik ;-)

    PS A u mnie wreeeszcie aktualizacja i to nie bylejaka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jacku witam! Dlaczego tak mało zdjęć wystawiasz?
    Czy nadal masz tyle innych zajęć, iż nie masz czasu na fotografowanie w co trudno mi uwierzyć, bo dookoła Ciebie dzieje się zapewne tyle ważnych rzeczy i wszystko aż się prosi o dokumentowanie.Nie będę zgadywał, ale nie chce mi się wierzyć, że przestałeś fotografować?
    Jak przestaniesz prowadzić bloga, to kto mi teraz postawi obiecane piwo, ładnie to tak? ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotografuję - nawet dużo - ale nie wszystko przechodzi przez cenzurę mojego krytycznego oka. Ot ostatnio miałem kilka fotek jastrzębia ale nie podobają mi się więc zrezygnowałem z ich pokazania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jesteś nazbyt krytyczny wobec swoich zdjęć.Gdybym swoje zdjęcia chciał traktować krytycznie, kategoriami artystycznymi to nic bym nie wystawił.Pieprzę to, ważne żeby były w miarę poprawne technicznie i ładne wzrokowo - mogą to być nawet tylko widokówki.Na blogach nie ma artystów, natomiast jest dużo takich, co się za nich sami uważają.Pozdrowienia z Kujaw, na których pogoda dzisiaj zrobiła się paskudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia, zwłaszcza podoba mi się to pierwsze - zazdroszczę Ci ;) Pozdro!

    OdpowiedzUsuń