piątek, 13 marca 2009

System 09

Pytanie - dlaczego to co warte oglądnięcia jest emitowane w telewizji w czwartek po 22? Chyba tylko dlatego by mało kto to obejrzał. Schyłek tygodnia, człowiek przemęczony codziennym, porannym wstawaniem. Komu się zechce oglądać coś do godziny po 23 wiedząc że rano ma wstać ? Jadnak na szczęście jest jeszcze inna możliwość.
Napisałem że w tym blogu będę zamieszczał też wpisy o bardziej wartościowej treści i ten uważam właśnie za taki.

Czym jest "System 09" - oficjalna definicja:
Rekonstrukcja wielkiej przemiany
Mija 20 lat od pamiętnych obrad Okrągłego Stołu. Jak wygląda dziś Polska?. Co wyłoniło się z procesu transformacji? W cyklu filmów dokumentalnych poznajemy świadków, uczestników i komentatorów najnowszej historii naszego kraju. Ich wspomnienia uzupełniają materiały archiwalne i analizy.


Dla mnie cykl ten (jak do tej pory trzech programów/odcinków) przeznaczonych jest dla Tych którzy mają przemożne wrażenie, że coś nie do końca z tą naszą Polską jest jak być powinno. Czy do końca to mój kraj? Czy to na pewno mój Kościół? Moja wiara? Moja rzeczywistość?
Gorąco zachęcam do obejrzenia. Właśnie obejrzałem wczorajszy odcinek pt. "Duch". Wczoraj nie udało mi się oglądnąć w tvp (program 2, godzina 22:20), jednak wszystkie odcinki są dostępne na stronie internetowej TVP tutaj: System 09 Każdy z odcinków trwa ok. 45 min. Jeszcze raz zachęcam do obejrzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz