wtorek, 17 marca 2009

Kopalnia nocą

Jak zapowiedziałem postanowiłem zrobić fotki kopalni bazaltu w nocy. Chodziło mi o część załadunkową bo ta jest pięknie oświetlona. Głównym celem było wrzucenie fotki do Panoramio*. Jedno jest pewne - zdenerwowałem się na siebie, że nie zrobiłem tych zdjęć jak był śnieg - efekt byłby zupełnie inny i małym pocieszeniem jest to, że ponoć w przyszłym tygodniu wraca zima. Ponadto fotografia nocna nie jest moją mocną stroną i tutaj też "dałem plamy" bo nie zdjąłem filtru z obiektywu i powstały flary ;).


W niedzielę zaś sfotografowałem efekt jak słońce stara się wygrać z chmurami - z mizernym skutkiem. Zdjęcie w nef, jedynie przy wywoływaniu lekko ocieplone.



*Panoramio to strona na której po zalogowaniu (posiadając adres email w google - gmail), możemy wrzucać ciekawe zdjęcia miejsc i lokalizować ich na google maps. Zdjęcia po weryfikacji - jeżeli uznane zostaną za wartościowe pojawiają się podczas oglądania google maps - w miejscach gdzie je zlokalizowaliśmy. Nasze fotografie są też dostępne w programie google - Google Earth. Tutaj można podejrzeć fotki z mojego profilu.

1 komentarz:

  1. Zdjęcia i tak są bardzo udane. Nocą wszystko wygląda inaczej, nawet kopalnia staje się innym miejscem. Mi tutaj przypomina bardziej miejsce odlotu rakiet kosmicznych - pewnie przez te światła i ciemne niebo.

    OdpowiedzUsuń