poniedziałek, 16 marca 2009

Co tam ciekawego u mnie ostatnio słychać?

No cóż nie mam zbyt wiele do napisania. W niedziele byłem na zebraniu Koła PZW w Zawidowie i wróciłem z poczuciem dobrze spełnionego obywatelskiego obowiązku. Smuci mnie jednak to, że ludzie zasiadający w Zarządzie nie znają podstawowych praw stosowanych w amatorskim połowie ryb. Korzystając bowiem z obecności Dyrektora Zarządu Okręgu w Jeleniej Górze - Pana Józefa Goszczyckiego, poruszyłem sprawę możliwości połowu na dwie wędki przez młodzież do lat 16. Okazuje się, że wielokrotnie pomimo posiadania takiego prawa byli oni go pozbawiani przez takich pseudo uczonych domorosłych wędkarzy. Sam Skarbnik koła zapewniał mnie, że "młodzi" nie mogą łowić na dwie wędki. Jakie było jego zdumienie gdy dowiedział się, że jest inaczej. Cieszę się i nie mogę się doczekać kiedy z "bliźniakami" pojadę na ryby :).

Dziś zaś byłem na rybkach i pomimo, że wieczorem zrobiło się pięknie - tafla wody - lustro i do tego wyszło słońce, nie miałem żadnego, ale to żadnego brania. Już nie pamiętam kiedy ostatnio coś takiego mnie spotkało. Mimo wszystko odpocząłem i było świetnie.

Ponadto przeczytałem List Benedykta XVI w sprawie lefebrystów, warto zapoznać się z jego treścią, zwłaszcza przez tych, którzy nic na ten temat nie wiedząc, komentują jak popadnie. Treść listu tutaj.

No i na koniec chcę napisac, że Nikkor 35mm f 1.8, staniał o 6 zł i w chwili obecnej najtaniej jak można znalesć na necie to 793 zł. Nadal drogo :( jednak jestem pełen nadziei. Dodatkowo wyczytałem, że w instrukcji Nikon napisał że przednią soczewkę powinno się chronić jakimś neutralnym filtrem (sic!). Tak, tak kto by pomyślał.
Acha i coś zaczęło mnie ciągnąć do focenia, więc może będzie czym się pochwalić w najbliższym czasie. Myślę o pofotografowaniu w nocy kopalni bazaltu z drogi na Podgórze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz