środa, 11 marca 2015

Eilenburg - początek sezonu biegowego

Zaległy wpis bo z początkiem marca rozpocząłem sezon biegowy. Wraz z biegaczkami i biegaczami z Edi Team-u wybrałem się do dalekiego Elinburga, by tam pobiec na dystansie 5km. Zdjęcia moje oraz Janusza Wojnarowicza, który strzelał "Panem Żółtym" gdy ja biegłem (on biegł po mnie na dwa razy dłuższym dystansie). Tutaj profesjonalny opis zawodów ze strony Edi Teamu klik-klik

Na miejscu ekipa z drugiego samochodu Ewa, Arek, Krystian i Norbert. 


Ja jeszcze się rozgrzewałem a Ewa i Arek już gotowi na 5km (biegliśmy w trójkę):


Start:


Staszczuk w akcji:


Krystian i Norbert jeszcze pełen relaks, oni wystartują na dychę dopiero za godzinę:


Jest i Arek:


Zwycięzca - Fabian Gering 00:15:20, ja byłem 21 z czasem 20:41, startowało 238 osób.


U wodopoju z Arkiem:


Kończy też Ewa:


Impreza Mazdalauf to święto całego miasta. Szereg imprez biegowych w tym i dla najmłodszych:


Nasza trójka już odpoczywała, do startu szykowała się pozostała czwórka: Anka, Krystian, Janusz i Norbert. 


Start do biegu głównego na 10km:


Dwóch najlepszych biegaczy: Frank Schauer 00:30:02 i Paweł Matner z Wrocławia 00:31:46


Norbert na pierwszym okrążeniu: 


Drugie zaczynał już Janusz:


Świetnie radziła sobie i Anka:


To jedno z najlepszych zdjęć - Krystian z chęcią mordu patrzy na dublującego go Schauera, który zdublował wszystkich naszych biegaczy:


Jednak nie ma co się zrażać, biec trzeba dalej:


Janusz na finiszu:


I wszyscy na końcu tuż przed wyjazdem do domu:


2 komentarze:

  1. Pozdrowienia dla imiennika mojego - byłego sąsiada !!!
    A Norberta chyba z podstawówki pamiętam :)

    Brawa panie Jacek !!! :)


    btw - wiadomo kiedy będzie Triathlon Łużycki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli w ogóle będzie to na początku września ;)

      Usuń