środa, 23 lipca 2014

"Ciężarne" pola

U nas żniwa ruszyły całą parą. Kończy się właśnie koszenie rzepaków i rolnicy biorą się już za pszenicę. Lubię tę porę roku, nawet pomimo tego, że jak pójdą podorywki, to będzie to znak, że niechybnie zbliża się jesień. Jak jednak napisałem na Twitterze prezentując tam jedno z poniższych zdjęć - uwielbiam widok pól nabrzmiałych, gotowych do żniw :) Kilka fotek a na końcu mały backstage ;)








W terenie spotkałem Mariusza, sąsiada zarówno z ulicy jak i z fotobloga ;) (Chwila w obiektywie) więc jak się okazało "trafiło" mi się kilka zdjęć:



Ale nie byłem mu dłużny:


4 komentarze:

  1. Fajnie wyszły :)
    Tak fajnie, że byłem dzisiaj jeszcze raz zrobić parę podobnych, ale pogoda już nie ta, no i sprzętowo bidnie.
    A ja wyszłem jak dziecko opuszczone, oh zgroza !
    Te pierwsze tylko z szarą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że podobają Ci się :) Dzięki tez za "backstage" :) Tak tylko z połówką.

      Usuń
  2. Rzeczywiście miły widok. Kłosy świetnie wychodzą pod światło, co zresztą pokazałeś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt - ładne. Muszę ruszyć w teren - bo na razie wyjazdowy teren fociłem :)

    OdpowiedzUsuń