niedziela, 15 stycznia 2012

"Mroźna granica"

Dzisiaj wyskoczyłem z Frodem w pole licząc też na kilka fajnych kadrów. Niestety "ujemne zero" i wiatr spowodowały, że zrobiłem tylko jedno zdjęcie, a dodatkowo nabawiłem się uśmiechu Jokera - było tak zimno, że zamarzły mi policzki :D

Udało mi się jednak uwiecznić ciekawe zjawisko. Wiatr wiał od zachodu (prawa strona zdjęcia), czym najwidoczniej porywał do góry drobinki wody, które unosiły się z fal, gdy te uderzały o brzeg. Kropelki te układały się wzdłuż brzegu i zamarzały, czym tworzyły "mroźną granic" lub jak opisali to znajomi na Facebooku - drogę. Efekt poniżej:

3 komentarze:

  1. Ciekawe zjawisko.

    Przepraszam, że pytam, ale - nie wyłączyłbys weryfikacji obrazkowej?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodnie z życzeniem :) Mam jednak linki do flickra i niekiedy pojawiają się boty, gdy znowu tak będzie to zmuszony będę znowu wrzucić weryfikację :)

    OdpowiedzUsuń