sobota, 13 lutego 2010

Walka o ...

ziarno :)

Dziś wyszedłem na dłuższy wypad w nieznane (znaczy się znane, ale nie zapuszczałem się tak daleko z dobre dwa miesiące). Dosyć mocno wiało, jednak mróz nie był za duży więc mogłem ruszyć trochę dalej niż dotychczas. Pogoda niestety nie rozpieszczała, brakuje słońca to i fotki są trochę bez wyrazu, brakuje im błysku ;)

W każdym bądź razie przechodząc obok jednego z domów zobaczyłem okno na którego parapecie postawiony jest karmnik i rozsypane ziarno. Stałem tam z dobre pięć minut i przyglądałem się z niedowierzaniem. Zaskoczyło mnie bowiem to, że małe kolorowe ptaszki jakimi są szczygły potrafią być tak waleczne, że odpędzą i kowalika, i sikorki. Przypuszczam, że z tym towarzystwem poradziłby sobie dopiero dzięcioł. Prezentuję cztery moim zdaniem najfajniejsze zdjęcie:


Zrobiłem też panoramę zimową Sulikowa od strony południowej. Panorama jest [tutaj], link przenosi na stronę portalu Panoramio. Po kliknięciu w miniaturę zdjecia, ładuje się plik ponad osiem mega. Moim zdaniem warto pobrać zdjęcie na pulpit i spokojnie obejrzeć za pomocą przeglądarki do zdjęć.

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Ale kontrast ptaki/zasłonka(firana) jest niesamowity..

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, też mi to od razu rzuciło się w oczy :D

    OdpowiedzUsuń