sobota, 27 listopada 2010

Z lasu

Zrobiło się zimowo, a ja jestem Wam jeszcze winny fotki z wypadu do lasu. Wybierając się tam, spodziewałem się jeszcze przed zimą poczuć ten piękny leśny zapach, niestety spóźniłem się. Las już śpi, leżące na ziemi liście w większości zbutwiały i już nie pachną. No cóż taka kolej rzeczy. Wszystko wyglądało tak, jakby czekało kiedy przykryje je "śnieżna" kołderka.



Pięknie po mgle wyglądały pajęczynki:




Ciekawostka - "dwa w jednym":


Znalazłem też dwa "lustra", przyznam, że zdjęcia może nie oddają widoku, ale było w tym coś pięknego:


2 komentarze:

  1. Jacku, chyba to ostatnie jesienne foty w tym roku.Dziś już zapewne w Twojej okolicy leży śnieg.
    Mnie, nie wystarczyło motywacji, aby zrobić trochę zdjęć tego typu, chyba bałem się aby aparat się nie przeziębił:)
    Ładne te pajęczyny z kroplami rosy, ciekawie wycięte z tła, fajne też drugie od góry i jako ciekawostka trzecie od dołu ilustrujące, że w przyrodzie nic nie ginie. Co jeden wydłubie, drugi musi dolepić - tak jak w życiu ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń