sobota, 31 sierpnia 2013

Jakuby 2013

W tym roku ze względu na urlopowy wyjazd mogliśmy być na Jakubach tylko w niedzielę. Jako, że to moja jedna z ulubionych imprez, nie mogło być, żebym nie zrobił kilku zdjęć. Wcześniejsze edycje macie tutaj:

No to lecimy:


Pani z kijem:


Tłom, przy stanowiskach gastronomicznych. A propos, ponoć najlepszy utarg, na niemieckich sąsiadach zrobił stragan z serami ;)


Jedna z rekonstrukcji:



Zaprzyjaźniony żołnierz, Alek:


Tłum i figura ;)


Alex:






Sławek:




Tłum:


Rodzinka:


Mateusz i Wiktor:


Strzelanina na Moście Staromiejskim:


Marta i Karol:


Diabeł



3 komentarze:

  1. Na moście podczas strzelaniny byłem :)

    Fajne foty panie Jacek !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpiszę się pod Arskim - foty fajne,
    ale ode mnie - ten tłum to mnie przerażał,
    czułem się, może inaczej, nie czułem siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna impreza i piękna fotorelacja.

    OdpowiedzUsuń