wtorek, 28 kwietnia 2009

Wciąż trafiają się głupcy

No niestety bo inaczej takich zachowań nie można nazwać. Pojechałem zobaczyć takie jedno miejsce, które w maju zakwita setkami konwalii, chciałem sprawdzić jak to będzie wyglądało w tym roku i kiedy mam zaplanować wypad "makro". Niestety moim oczom ukazał się widok jak poniżej... I tak jest, co roku na wiosnę! Jedni wypalają trawy - nie wiem tylko dlaczego, inni robią to bo są wypaczeni i pociąga ich ogień, a jeszcze inni (takie głosy zaczynają krążyć wśród mieszkańców) bo są członkami ochotniczej straży pożarnej i mają płacone za wyjazd do akcji bojowej.






1 komentarz:

  1. ludzka glupote nie zna granic.........

    Uwielbiam konwalie,bo kojarza mi sie z moja mama,ktorej zawsze na 16 maja(na urodziny)kupuje konwalie :)... Tesknie za ich zapachem :)

    OdpowiedzUsuń