niedziela, 14 czerwca 2009

Szkolny Caritas

Wiem, miała być Wieliczka - będzie później.
Wczoraj w miejscowym Gimnazjum odbył się koncert zorganizowany przez Szkolny Zespół Caritasu na rzecz dzieci Afrykańskich. Chodziło o pomoc w sfinansowaniu ukończenia szkół przez te dzieci. Przyznam, że młodzież zorganizowała się wzorowo. Każdy kto potrafił , starał się wnieść coś od siebie. Była możliwość degustacji ciast, czy też przejażdżki bryczką, z czym zaoferował się Ksiądz Proboszcz z sąsiedniej parafii. Niestety ja nie mogłem być na całym koncercie stąd wklejam tylko parę zdjęć.

Ogólna perspektywa.


Prezentacja i przedstawienie ideii akcji.


Jak pisałem wyżej, kto jak potrafił tym się prezentował.




Tutaj chłopaki zaśpiewali "Mury" Jacka Kaczmarskiego,. Zaśpiewali tak, że ciarki przeszły mi po plecach, ukazując jednocześnie, że utwór ten jest niewątpliwie ponadczasowy i nie tylko musi być wiązany z walka solidarnościową. Kto ma ochotę może przypomnieć sobie oryginał (klik klik) - naprawdę warto.


Na tą kapelę zaś bardzo czekałem. Jako, że tato wychował mnie na stonsach, zepelinsach, czy Deep Purple - rock jest mi najbliższy.


Ciesze się bardzo, że dalej powstają takie inicjatywy. Perkusista.


Gitarzyści


I wokalistka. Dziewczyna ma świetny, mocny głos, musi jednak trochę bardziej się otworzyć na scenie i nie poddawać się tremie. Jednak to wszystko przyjdzie z czasem :)


Zakończę jednak smutnym akcentem. W kwartalniku "Życie Duchowe 58/2009" można przeczytać krótki artykuł Katarzyny Zuchowicz z Rzeczypospolitej pt. "Miliard ludzi głoduje na świecie". Tytuł wielce wymowny, zaznaczyć należy, że np. w 2007 roku, w Afryce subsaharyjskiej i Azji zmarło z głodu 10 milionów dzieci nie dożywając piątego roku życia (sic!).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz